Novi recepti

Moj omiljeni obrok u restoranu Komali u Dallasu

Nakon pet godina, ovaj meksički restoran inspiriran naslijeđem ima novog izvršnog kuhara

Ovaj meksički sendvič, nazvan pambazo na španskom, ispunjen je svinjskim trbuhom i iako je mali, ima obilje okusa.

Komali, meksički restoran inspiriran baštinom u Uptownu Dallas se u svom petogodišnjem životu etablirao kao jedan od najboljih, možda i najboljih primjera meksičke kuhinje u Dallasu. No, kako je nedavno, s novim izvršnim šefom kuhinje, u drugom životu?

Večerao sam dva puta u Komaliju u posljednje tri sedmice. Jasno je da je restoran zadržao najbolje od starih Komalija, ali je imao koristi od injekcije novog života. Kuhar Geovanny Arredondo (Geo, do cognoscenti) postupno se rasteže iz poznavanja naslijeđenog jelovnika, kao i znojeći detalje jelima poput pripreme svinjskog trbuha za čiju je pripremu potrebno jedan i po dan.

Vlasnici John Broady i Emanuel Salinas nastoje dovesti nove goste kroz niz regionalnih posebnih menija u srijedu navečer. Godišnje idejno putovanje tima u Giov rodni grad Mexico City moglo bi biti na kartama. To bi bio znak dugoročne predanosti žanru jer je Mexico City, jedna od svjetskih kulinarskih prijestolnica, ferment novih ideja i ponovnih otkrića.

Pogledajte najbolje meksičke restorane u Americi.

S većim jelovnikom pod mojim pojasom, evo moje savršene večere u Komaliju, pića i svega.

Po dolasku će se pojaviti čips i salsa. Nemojte ih ometati. Domaći čips je svjež, zemljast, sa zlatnom patinom od kukuruza i ima slanu boju koja zaokružuje ukuse. Napravljene su od kukuruznih tortilja isječenih i duboko prženih. Šlag na torti ipak je domaća salsa roja prožeta biljnim dimom od pečenih komada jalapena.

Naručite koktel. Miksologinja Leanne Berry jedna je od najboljih u gradu i vrijedi je pitati ima li vremena doći i porazgovarati o ukusima i temperaturama koje uživate. Tako sam dobio prilagođeni Serrano Mora (gore) napravljen od serrano čilija, crnog bobičastog voća, svježeg limete, Cointreau, El Mayor Reposado tekile i spreja Green Chartreuse na vrhu. Na dan 100o kada sam večerao, bilo je užasno osvježavajuće.

Moj najdraži predjelo je, ruke dolje, ceviche mixto. Bijele kozice, mahi-mahi i kapice ("kuhane" u soku limete i tekili) s rajčicom, crvenim lukom, avokadom, krastavcem i cilantrom. Sve je uredno upakovano u kružni disk u zdjelu koja omogućava da ulje guajilla preliveno odozgo prožme kroz tijelo posude.

Pogledajte delikatno iseckanje luka na slici kako biste videli koja je to upečatljiva slika koja stoji ispred zalogajnice. Na nepcu, ulje tekile i guajillo daje egzotične dimljene nijanse okusima. Gio puši guajillo čilije, a zatim ih u blenderu likvidira maslinovim uljem, pa ulje postaje crveno. Komali i Oak Cliff's Mesa trenutno se bori za ceviche nadmoć u gradu. Neka se bitka nastavi.

Probajte ceviche s letom añejo tequilas. Odabrao sam Dobel, Herraduru i svoju omiljenu (zbog starenja u francuskom hrastu) Casa Noble.

Ako ste dovoljno sretni da budete u grupi od četiri (ili odate počast psećoj torbi Bože), naručite izbor dodatnih predjela. Među omiljenim su mi bili takosi od svinjskog trbuha, napravljeni od tortilja od krtica (otuda tamnosmeđe boje i okusi bogati umamijem), preliveni svinjskim trbuhom i preliveni pireom od avokada prelivenim sitno narezanim rotkvicama (finoća kockica ovdje je bila zaista važna , učinio je preljev toliko bogatijim okusom u ustima). Svinjski trbuh se marinira, zatim sporo peče, komprimira pod velikom težinom dok se hladi. Čitavo plemenito oduševljenje traje dan i po.

Cilantro quesadilla razlikuje se od gotovo svake druge quesadille u gradu svojom masom od cilantro, oaxaca sirom i serrano paprikom. Budući da su potonji četiri puta vrući od jalapena, ovo je jedno pikantno punjenje usta!

Komali P.L.T. je mali pambazo (meksički sendvič) sa svinjskim trbuhom, pavlakom i umakom od guajilla. Pileći Tinga Sopes izgledaju kao mali mini quichovi, ali su domaća masa puna piletine i crnog pasulja.

Za ova tri predjela spojio sam nekoliko mezkala (Mestizo i El Señorio), zadimljenog rođaka tekile. Komali ima pet u ponudi, ali ne bih se iznenadio da se ovaj broj poveća kako se prodaja mezkala smanjuje.

Glavna jela dijele se na "Sa zemlje ..." i "S mora ...". Imam nešto za dobar madež, a Komali nudi čokoladni serviran s piletinom: piletina u oaksakanskom crnom krtici. Umak je odlikovan gorkom čokoladom, ali kako je piletina zadržala tu ukusnu sočnost? Sous vide!

Kuhar kuha nogu i butinu tri sata pod sous videom sa samo malo luka i češnjaka u vrećici. Rezultat je meso koje je sočno do nerazumijevanja sa gotovo kremastim vlaknima po teksturi i ćelavo bijelom bojom (budući da nema pečenja).

Glavno jelo s tamnim umakom dalo mi je priliku da probam nešto što je teško pronaći na vinskim listama Dallasa-meksičko vino. Dio Donje Kalifornije ima mediteransku mikroklimu i tiho je poboljšavao svoju igru ​​u posljednjoj deceniji. Vila Montefiori Cabernet Sauvignon iz 2011. korak je u pravom smjeru.

Ako imate mjesta za desert, churras ili meksički flan slatki su užici.

To je sve. Obrok za pamćenje koji ću morati ponoviti u bliskoj budućnosti.

Za više vijesti o restoranima i putovanjima kliknite ovdje.

Moj omiljeni obrok u restoranu Komali u Dallasu - recepti

Njihove margarite su svježe, jake i ukusne. Vjerovatno moj favorit u Dallasu. Hrana je takođe zaista dobra. Popularno je za velike zabave jer imaju nekoliko dugih stolova i svaki put kad sam bio tamo imali su barem jednu ili dvije rođendanske zabave ili grupe djevojaka. Lokacija je malo utabana, ali mislim da se isplati.

48 - 52 of 102 kritike

AHHH, nema čekanja! Bio je to čist i vrlo lijep vrhunski tex-mex koji je zaista bio divan. Bilo je tiho pa smo zaista mogli razgovarati sa svojom porodicom. Imali smo sve, od poširanih jaja sa holandezom, omleta, i grudnjaka i kajgane. Jelovnik je bio veliki, a mimoze su bile ukusne! Nisu bili zalijevani vodom, a i mirisali su zaista ugodno. Bilo je tu platnenih stolnjaka i salveta, vruće kafe uz cijevi i vrhunske usluge. Naša snaha i zet su to uspjeli. Malo je skriveno, ali potrudio bih se stići tamo, a nalazi se odmah pored glavne ulice.

Moja supruga i ja smo imali doručak na Komaliju u nedelju krajem jula. Naručili smo dva predjela za doručak, prilog jaja, dva koktela i kafu. Ukupno je bilo 48 dolara, bez napojnica.

Naručio sam palačinke s orasima, bananama i umakom od kajete (karamele). Fantasticno. Ne veliki dio, ali baš kako treba. Uz ovo sam imao prilog kajgane. Moja je žena naručila meksički omlet (sir, mljeveni chorizo, preliven kriškom avokada), koji je došao s krumpirom i crnim pasuljem. Direktno i kvalitetno. Komali nije baš vrhunski u kreativnosti s hranom, ali je dobro pripremljen i jedinstven po tome što je više Meksikanac od Tex-Mexa. Sviđa nam se i ambijent ovdje - otmjen, ne preglasan, nema mnogo djece. Usluga je takođe dobra.

Sve u svemu, preporučujemo Komali i vratili bismo se (u stvari, ovo je za nas bilo ponavljanje).

48 - 52 of 102 kritike

AHHH, nema čekanja! Bio je to čist i vrlo lijep vrhunski tex-mex koji je bio zaista divan. Bilo je tiho pa smo zaista mogli razgovarati sa svojom porodicom. Imali smo sve, od poširanih jaja sa holandezom, omleta, i grudnjaka i kajgane. Jelovnik je bio veliki, a mimoze su bile ukusne! Nisu bili zalijevani vodom, a i mirisali su zaista ugodno. Bilo je tu platnenih stolnjaka i salveta, vruće kafe uz cijevi i vrhunske usluge. Naša snaha i zet su to uspjeli. Malo je skriveno, ali potrudio bih se stići tamo, a nalazi se odmah pored glavne ulice.

48 - 52 of 102 kritike

Naručila sam palačinke s orasima, bananama i umakom od kajete (karamele). Fantasticno. Ne veliki dio, ali baš kako treba. Uz ovo sam imao prilog kajgane. Moja je žena naručila meksički omlet (sir, mljeveni chorizo, preliven kriškom avokada), koji je došao s krumpirom i crnim pasuljem. Direktno i kvalitetno. Komali nije baš vrhunski u kreativnosti s hranom, ali je dobro pripremljen i jedinstven po tome što je više Meksikanac od Tex-Mexa. Sviđa nam se i ambijent ovdje - otmjen, ne preglasan, nema mnogo djece. Usluga je takođe dobra.

48 - 52 of 102 kritike

Supruga i ja smo imali doručak na Komaliju u nedelju krajem jula. Naručili smo dva predjela za doručak, prilog jaja, dva koktela i kafu. Ukupno je bilo 48 dolara, bez napojnica.

48 - 52 of 102 kritike

Pogledajte video: Gurmanski rolovani steak - recept (Oktobar 2021).